Titkárnő / Asszisztens pozíció – napi 2 órás kezdéssel
Nemzetközi fókuszú cégünkhöz megbízható, proaktív és nyelvtudással rendelkező titkárnőt/asszisztenst keresünk, hosszú távú együttműködésre.
Ez a pozíció ideális lehet egy multitaskingban jártas, rendszerszintű gondolkodású személy számára, aki jól boldogul adminisztratív és szervezési feladatokkal, és magabiztosan kommunikál több nyelven.
Főbb feladatok:
-Online és telefonos kommunikáció és kapcsolattartás (ügyfelekkel, partnerekkel, munkatársakkal)
-Vezető közvetlen támogatása: időpontok, emlékeztetők, naptárkezelés
-Dokumentumkezelés, fordítás, fájlstruktúra rendszerezése
-Prezentációk, listák, jelentések készítése
-Ügyviteli vagy kutatási feladatok ellátása, ügyintézése
Elvárások:
-Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
-Legalább egy további idegen nyelv ismerete előnyt jelent
-Jó kommunikációs készség, önálló munkavégzés, diszkréció
-Magas szintű precizitás, felelősségtudat, jó időgazdálkodás
-Office és Google rendszer magabiztos használata (Drive, Docs, Gmail, Calendar stb.)
Munkaidő:
-Napi 2 óra munkavégzés (rugalmas beosztással)
-Sikeres együttműködés esetén óraszám és felelősségi kör bővíthető
Amit kínálunk:
-Home office lehetőség
-Támogató, nemzetközi csapat és modern munkakörnyezet
-Valós fejlődési lehetőség – akár projektmenedzseri szintre
-Stabil, megbecsült szerepkör hosszú távra
📩 Jelentkezés:
Kérjük, küldd el magyar vagy angol nyelvű önéletrajzodat, valamint egy rövid bemutatkozó levelet az alábbi emailcímre: szenasi.dia@elite2you.com

